2011. február 6., vasárnap

Sushiiiiii a'la Abokado

Nem szeretem a sushit. Vagyis.. hát most már be kéne ismernem, hogy nem mindegyik sushi ételtől ráz ki a hideg. Sőőőt!!! :)
Megint kupon, megint Bóusz Brigád, megint jó ajánlat. Amivel én személy szerint nem éltem volna, merthogy ugye nem szeretem a sushit.
De még jó, hogy Miki berendelt pár kupont, mert így már megérte. És vesztére megkóstoltam :)

Már múlt héten is rendeltünk, vagyis pontosítva Miki, én azt mondta, majd esetleg megkóstolom.
És, hát nem mondom, hogy minden nap szeretném enni, azért egy-két dolog nagyon ízlett.



A részletek itten találhatóak:
Fogyasztásunk időpontja: 2011. február 05. szombat délután

A kiszállítás viszonylag gyorsan történt, az első benyomás:


Amiket én rendeltem (semmi különlegesre nem kell számítani :)):
6 db TAMAGO MAKI - Maki japán omlettel (360 Ft)
3 db TERIYAKI MAKI - Maki teriyaki csirkével, avokádó krémmel (315 Ft)
1 db MASAGO NIGIRI GUNKAN - Nigiri hajó kapellán lazac kaviárral (400 Ft)
3 db ICHIGO MAKI - 6 db édes maki eperrel, kivivel (305 Ft)

Miki rendelése:
6 db TAMAGO MAKI - Maki japán omlettel (360 Ft)
3 db TERIYAKI MAKI - Maki teriyaki csirkével, avokádó krémmel (315 Ft)
1 db AMAEBI NIGIRI - Nigiri édes rákkal (320 Ft)
1 db SAKE NIGIRI - Nigiri lazaccal (290 Ft)
1 db KUNSEISAKE NIGIRI - Nigiri füstölt lazaccal (350 Ft)
1 db MAGURO NIGIRI - Nigiri vörös tonhallal (420 Ft)
1 db UNAGI NIGIRI - Nigiri édesvízi pácolt angolnával (520 Ft)
1 db IKURA NIGIRI GUNKAN - Nigiri hajó lazackaviárral (560 Ft)
3 db ICHIGO MAKI - 6 db édes maki eperrel, kivivel (305 Ft)

Íme pár kép, amit készítettem, mert úgy éreztem muszáj megörökíteni őket, gyönyörűen vannak "tálalva":


Kicsit közelebbről még pár kép :-)


Amiket én ettem, azok isteni finomak voltak, tényleg meg kell szokni ezeket az idegen ízeket. Valóban van egy olyan "tengeri" íze még a rizsnek is, amit ha valaki nem szeret, akkor egy ételt se fog találni a sushi-s étlapokon, ami ízlene neki.
Én hadilábon állok a nyers húsokkal, a nyers zöldséget imádom, de a húst nem bírnám megenni semmi pénzért (ookés, kivéve a tatár beefsteak-et:)).
A makik wasabival isteni finomak, imádom a wasabit is, nem úgy csíp, mint az erőspista, hanem olyan légút tisztítóan, és én - aki úgy általában nem szeretem a csípős ételeket - kimondottan élvezem, hogy átjár az a frissesség :)
Alapból én csak omlettes makit kértem, Miki rendelte magának a csirkéset, de mivel az sem nyers húsból van, hát szegény így járt, és feleznie kellett velem:)
A lazacos nigiri hmmmm fenséges, igazi gyöngyszem. Imádom a kaviárt és imádom a rizst, de ők így együtt, ilyen "öltözékben" mégis más ízhatásokkal szolgáltak. Különleges és isteni finom volt.
Megkóstoltam Miki lazackaviáros nigirijét is, és az is nagyon jó volt de tényleg:)
Felhívnám a figyelmet az ügyességemre, egy fentebbi képen látszik ahogy één a "gyakorlott" pálcikával evő, egy lazackaviárt felszedtem a nigiriről :) A pácolt angolnás nigiri is finom volt, de még talán annak a nigirinek volt a legkevésbé "tengeri" és idegen íze. De nem ettem el előle, csak kicsit haraptam le belőlük :)))

A végére hagytuk a desszertet, ami igazából nagyon pozitív csalódás volt számomra. Én még ezelőtt nem láttam soha sushi-s étlapot, mert ugye miért is nézegettem volna??:) De amikor kíváncsian a desszert részre kattintottunk, kimondottan örültem, hogy nem a szokásos somlóigaluska-tiramisu-ilyentorta-olyantorta volt a desszertek között felsorolva, hanem tényleg japán édesség specialitások. Persze palacsinta is volt, és amit választottunk, az is gyümölcsrizsre hasonlított ízhatásra, de mégis más volt.
Szóval az édes makik is mennyeiek voltak, azt az egyet tudnám ajánlani azoknak, akik nem sushi kedvelők. És elég nagy volt egy darab is, abszolút laktatóak.

Mikinek szintén ízlett mindegyik, amit rendelt, kivéve az édes rákos nigirit, mert a ráknak nem volt ínycsiklandozó illata olyannyira, hogy nem se bírta enni. Én meg se próbálkoztam vele. Hát hogy vehetném fel a versenyt a Miki tapasztalt ízlésével?? :)

A rendelt adagok két részletben ettük meg, és már kezdek rájönni, hogy mennyire élvezem azt, hogy végülis mennyiségileg nem is eszek sokat és pont jól lakok vele, de nem maradok éhes és nem leszek tele.


Összegzés

Ami kimondottan tetszett
- a tálalás, amit annak ellenére, hogy házhoz szállították, ugyanolyan gusztusos volt, mintha helyben fogyasztottuk volna.
- a pálcikával evés, amiben még mindig elég elesett vagyok, de egyre ügyesebb :)
- az új ízek
- és a WASABIIIII :)

Ami nem tetszett annyira
- hogy végül mindig elfogynak :)

És a pontozás (10-es listán, ahol az 1-es a legkevésbé tetszetőst, a 10-es a kiváló-t jelenti)

Hangulat: 10
Étel: 10
Ár-érték: 10

A Bónusz Brigádos kuponnal 2000 Ft-ért 4000 Ft értékben lehet fogyasztani. Így tökéletesen megérte. Szerintünk :)

Örülök, hogy még vannak kuponjaink, és még pár szombaton sushit eszünk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése