2011. április 18., hétfő

Kánaán - avagy lustaságunk étterme



Voltaképpen nem is igaz, hogy "lustaságunk étterme", de volt benne valami, hogy azért is választottuk, mert közel van :) Merthogy itt van a Csanády utcában. Íme vala a link, de előre szólok, nagyon hangos zenés nyitólapja van :)
http://www.kanaanrestaurant.hu/
A pontos cím: 1132 Budapest, Csanády utca 18.

Mondanom se kell, ide is kuponnal jöttünk. Meg lehet ám szokni a jót, nagyon gyorsan és könnyen. És sunyi, alattomos módon az ember életének részévé is tud válni egy pillanat alatt.
Mert lássuk be, azért nagyon jó dolog étterembe járkálni. Ezt Miki szüleitől "örököltük" :)
Na de a lényeg! Nem is tudom, mivel kezdjem.

Hát először is elég vegyesek voltak a benyomásaim. Merthogy fura volt kicsit. De nem negatív értelemben. Hanem eleve a belső rész kinézete.. nem tudom.. még most se eldönteni, hogy tetszett, vagy nem. Alapból nem szeretem a sötét bútorokat. Vagyis de, csak nem így. Nekem ez nagyon a Trófea stílusára emlékeztetett, legalábbis színeiben. Na azt viszont nem szeretem. De voltak olyan elemei, amik viszont olyannyira megtetszettek, hogy legszívesebben itthonra is ilyet csináltatnék :)
Pár példa a nem tetszős részéről:
itt ültünk




ez utóbbiak egész jól néznek ki :)

Aztán amiket één csináltam képeket, kicsit ugyan sötétre sikerültek, de jók - szerintem :)




 



Ami a felszolgálókat illeti, nagyon segítőkészek voltak és kedvesek, egy rossz szavam se lehet rájuk, főleg, hogy egyedül volt, aki a fenti részért volt felelős. Nem is voltak sokan, rajtunk kívül még talán két pár ha váltotta egymást.

Mivel nem voltam éhes, én már előre tudtam, hogy valami könnyűt akarok enni, és nem amolyan "mosttelepakolomahasam" vacsit berendelni magamnak.

Persze az elő, amit kinéztem az étlapról, nem jött össze. Mert a kedves felszolgáló tájékoztatott arról, hogy nem érdemes most sajttálat kérnem, mert nincs annyi féle sajtjuk, mint szokott lenni. 
Úgyhogy én Tatár beefsteak-et kértem, lásd lentebb. 
Szerencsére elkészítették, és nem nekem kellett összeplatymagolni :) Talán egy kicsit sok volt benne a paradicsom szósz, de azért nagyon finom volt. Főleg a még melegen hozott pirítós. Hmm..



Miki "Vörösboros marhapofa pörkölt pásztortarhonyával"-t kért, arról is van egy kép:


És ezután jött a desszert, ami voltaképpen elég nagy hendikeppel indult, már ha megnézzük az eddigi "versenyzőket", mint a Balettcipős, vagy Robinsonos (hopp arról még nem is írtam :$) sütiket.
De azért elég derekasan helyt álltak, sajnos előre tudni lehetett, hogy a Balettcipős és Szamosos (tényleg arról is kell írni!!) édességek lesznek a dobogó tetején.

Én "Kufi maracujás sajttortájá"-t ettem:


Mikim pedig "Belga csokoládé szuflé vanília fagylalttal"-t:


Istenigazából nagyon finom volt minden, és mennyiségre is meg voltunk elégedve. Ajánlom mindenkinek, aki szeret csöndes helyen egy jót vacsorázni, kellemes légkörben; udvarias, de emberi felszolgálók asszisztálásával.


Összegezve

Ami kimondottan tetszett
- csendes, meghitt hely, ami elvarázsol a hétköznapokból
- a borosüvegek és a pirosas mécses
- a felszolgáló(k) természete
- a közelség (hehe)

Ami nem tetszett annyira
- a Trófeás stílus lenyomata

És a pontozás (10-es listán, ahol az 1-es a legkevésbé tetszetőst, a 10-es a kiváló-t jelenti)

Helyszín: 9
Hangulat: 9
Kiszolgálás:  10
Ital:  9
Étel: 9
Ár-érték:  9


És végül egy kép, amit a honlapon találtam, és nagyon megtetszett:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése